09 октомври 2008

Не се предавам!

Както повечето от моите добри приятели знаят преди повече от седмица, а може би и две се озовах у нас без работа.Не точно, но повечето сте чували израза "Ще ти се обадя" е за това става на въпрос и в моя случай.След упорито стоене у нас идва и момента в който всичко което си заделил свършва.И както винаги на помощ идват и приятелите.Оказа се че моите се броят на пръстите на едната ми ръка но затова пък са най-стабилните.И тук идва момента да благодаря на всички които в този труден за мен момент ми помогнаха.Безкрайно съм им благодарен за това което правят за мен и осъзнавам факта ,че не е важно колко са а това, че са с мен и в добро и лошо.Което от своя страна ме навежда и на друга мисъл а именно, че сигурно и аз от своя страна съм допринесъл за това да ме уважават.Искам отново да изкажа големи благодарности към всички които останаха и повярваха в мен и моите възможности.Няма да ви разочаровам.И понеже има и любопитни хора на този свят ще запазя засега в тайна за кого и какво става на въпрос.Има хора които не трябва да знаят всичко и на тях мога да им кажа "Не се предавам" .Факта че в момента някой хора си мислеха че ще им се "моля" най-малкото което мога да им кажа е и другия свой девиз "Няма невъзможни неща".Благодарности на всички които са и ще останат с мен докрай!

Няма коментари: