11 октомври 2008

Можело значи

Днес, от много време насам ме е обзело странно чувство.И понеже това нищо не ви говори нека ве обясня.Аз както павечето знаете се изживявам като всестранно развита личност.И днес ме осини идеята да си готвя нещо за вечеря.Нещо което не съм правил доста отдавна.И не че да се хваля обаче резултата е доста добър.Все още се чудя защо съм се занемарил по-този начин.След като съм завършил това училище.И в този момоент ми дойде прозрение.А именно или сам или е крайно време да си намеря жена.Второто обаче се оказва по-трудно от колкото си мисля.Не че съм против жените напротив много ги обичам.Има и друг проблем в това че повечето днешни момичета са скарани с готвенето и други работи.Но съм инат и ще търся докато я намеря.Та накрая извода е че може,но няма кой и понеже не виждам друг около мен ще трябва аз да се заема със задачите

Няма коментари: