19 октомври 2008

Last Night......


Снощи както никога досега реших да се прибера пеш.Какво имам в предвид обаче.Аз съм от хората които обичат да се возят в кола било то и жълта.Въпросната вечер обаче беше хубава и реших, че е идеален повод за вечерна разходка.Приложеното изображение не е сцена от някой филм.За да съм по-обективен обаче ще кажа , че е заснето около 22ч. в така наречения "Младежки парк" в нашия град.Съдейки по-името тук трябва да има млади хора които са излезли, на разходка.Да ама Не живо куче нямаше пък да не говорим за младежи и девойки.Истината е, че в съсъедство на парка е и улица "Алеи Възраждане" там също беше пусто.Нищо не ми се случи обаче ако в този момоент ме беше нападнал някой наркозависим какво щях да направя отговора е прост Нищо.Няма кой да ти помогне и това означава , че можеше на сутринта евентуално някой да ме забележи, но дали нямаше да бъде късно.Обикновенно там минава патрулиращ автомобил на полицията ,но въпросната вечер не мина никой нито там нито по "Алеи Възраждане".Явно такъв е живота а къда са младите хора не знам.Изводите са за вас.Темата е отворена за коментари и мнения.Нека не сме само свидетели на случващото се

Няма коментари: